Search
Generic filters





ווטסאפ:
054-7484644

התקשרו עכשיו

צרו קשר

מי מספר אחת? פסנתר חשמלי VS פסנתר רגיל

רוצים להתחיל לנגן בפסנתר, אך לא בדיוק מכירים את הז’אנר? בני משפחה או חברים המליצו לכם על פסנתר חשמלי, בעוד המורה לפסנתר דווקא הדליק אתכם על הפסנתר הישן והטוב?
מה שבטוח הוא שבחירה בין פסנתר חשמלי לפסנתר רגיל, היא אחת הסוגיות שמעסיקות רבים מבין הפסנתרנים המתחילים, כמו גם פסנתרנים שכבר הספיקו לצבור קילומטרז’ מוסיקלי לא מבוטל.
מבלי לגרום לכם לבלבול נוסף, קבלו כמה עובדות חשובות שכדאי לדעת על שני סוגי הפסנתרים שבמוקד הדיון, וכאלו שעשויות להפוך את הבחירה באחד מביניהם לקלה יותר.

 

 

הסוד שבצליל

ההבדל המהותי ביותר בין שני הפסנתרים מקורו באיכות ועוצמת הצליל הבוקעת מהם. בפסנתר
רגיל הצליל מופק באמצעות כוח האצבעות, שכן ככל שהן נוקשות חזק יותר על גבי הקלידים, הן חודרות אל הפטישים הפוגעים במיתרי הפסנתר, מה שגורם לעוצמת צליל חזקה וחדה יותר. בפסנתר חשמלי מדובר בסיפור שונה לחלוטין, בשל העובדה כי אין בו נוכחות של מיתרים, אלא אך ורק מתגים חשמלים. כך למעשה, אין חשיבות לעוצמת הנקישה על גבי הקלידים, שכן הכל נעשה בצורה אוטומטית, מה שעשוי להקל את מלאכת הנגינה על פסנתרנים המצויים בראשית דרכם.

סוגיית המחיר

רכישת פסנתר היא עסק לא זול, על אחת כמה וכמה כשמדובר בפסנתר המסורתי שכולנו מכירים. כדאי לדעת כי תמחור של פסנתר שכזה נע בין 6,000-40,000 שקלים, בעוד שעלות פסנתר חשמלי הינה אטרקטיבית יותר (בין 3500-2500 שקלים). מלבד לסכום הסופי ממנו תיאלצו להיפרד לטובת הפסנתר החדש, חשוב לשים לב ליצרנית הפסנתר ולוודא כי מדובר בחברה איכותית ומוכרת בשוק. בנוסף, חשוב לרכוש פסנתר עם אחריות, כך שגם אם וכאשר תתרחש בו תקלה כזו או אחרת, יתכן כי לא תיאלצו לשאת בעלויות התיקונים.

“בית הפסנתר” – עסק משפחתי עם רזומה של 60 שנות מצוינות בענף הפסנתרים, גאה להציג מבחר עשיר של פסנתרים מסורתיים או חשמליים באיכות בלתי מתפשרת. באמצעות מומחי הפסנתרים שלנו, נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב עד לבחירת הפסנתר האולטימטיבי.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328