Search
Generic filters





ווטסאפ:
054-7484644

התקשרו עכשיו

צרו קשר

לבחור נכון: פסנתר יד שנייה או פסנתר חדש?

בחירת פסנתר יד שנייה או פסנתר חדש היא ללא ספק שאלת מיליון הדולר אשר מעסיקה לא מעט פסנתרנים, בין אם כאלו אשר מצויים בראשית דרכם או לחילופין גם פסנתרנים שצברו רזומה מוסיקלי ומעוניינים לשדרג בפסנתר איכותי.

לפני שניגש להשוואה, חשוב להגדיר מראש מספר פרמטרים שעשויים לסייע לכם לגבש דעה מושכלת יותר בנושא, החל משאלת התקציב אותו תוכלו להשקיע ברכישת הפסנתר, דרך סוג הצליל שיבקע ממנו ועד לסוגיות כמו מיקום הפסנתר בחלל הבית ועוד. בנוסף, חשוב לוודא את מידת ההתאמה של סוג הפסנתר ללקוח. כך למשל, בחירה בפסנתר אקסקלוסיבי חדיש עבור ילד אשר עושה את צעדיו הראשונים על הכלי, היא סביר להניח איננה החלטה חכמה במיוחד.

פסנתר חדש או יד שנייה?

איך שלא נסתכל על זה, עלות רכישת פסנתר חדש היא משמעותית יקרה יותר ועשויה להגיע עד לאלפי שקלים וצפונה. אין עוררין כי פסנתרים אלו צפויים להעניק את איכות הצליל הטובה ביותר (אם כי לא בהכרח), לצד יתרונות נוספים כגון אחריות למשך מספר שנים ואפשרות לשמש את המנגנים בהם לתקופה ממושכת.

מן הצד השני של המתרס, ישנו מבחר רחב היקף של פסנתרים יד שנייה במצב מצוין באיכות ומצב תחזוקתי שאף מתקרבים לפסנתרים חדשים לחלוטין. רכישה של פסנתרים מסוג אלו צפויה לחסוך לכם לא מעט כסף. עם זאת, בטרם הרכישה חשוב להזמין מומחה מקצועי לטובת ביצוע בדיקה מקיפה לפסנתר, על מנת להימנע ‘מהפתעות’ שעלולות להותיר אתכם עם עוגמת נפש אחת גדולה.

זקוקים לפסנתר, אך לא בטוחים מה באמת יעזור לכם לצאת עם כלי נגינה שאכן מתאים למידותיכם? זה הזמן להיעזר בצוות המומחים של “בית הפסנתר”, המציג יחד לא פחות מ-60 שנות ניסיון בעולם הפסנתרים. בעזרת הידע הנרחב שרכשנו במרוצת השנים בתחום, בשילוב עם תודעת שירות גבוהה והיכרות עם כל סוגי הפסנתרים לפני ולפני, נשמח ללוות אתכם צעד אחר צעד עד לבחירת הפסנתר המושלם – חדש או יד שנייה, העיקר שתצאו מרוצים.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328