Search
Generic filters





ווטסאפ:
054-7484644

התקשרו עכשיו

צרו קשר

פסנתר כנף חשמלי

פסנתר הכנף החשמלי הוא כלי נגינה שמשלב בין צלילו האיכותי של פסנתר כנף, יופיו של פסנתר הכנף, ומגוון רחב של אפקטים ואפשרויות מיוחדות, על טהרת טכנולוגיות מחשב ומערכות אלקטרוניות.
כלי הנגינה צובר תאוצה משנה לשנה וניחן ביתרונות בולטים, המגדילים את הפופולאריות שלו בקרב נגנים בכל רמה בארץ ובעולם.

צפו במבחר פסנתרי כנף

אחד מיתרונותיו המרכזיים של הפסנתר הכנף החשמלי הוא בייצור צליל איכותי וברור, הכמעט זהה לפסנתר הכנף הרגיל, כאשר הערך המוסף שבו טמון בטכנולוגיה מתקדמת המוטמעת בתוכו ומסוגלת לייצר צלילים מדויקים וריאליסטיים, בשילוב עם חוויית נגינה אותנטית המאפשרת לנגן ברמה הגבוהה ביותר.

עוד מאפשר פסנתר כנף חשמלי אופציה לנגינה והקלטה בו זמנית, פונקציה שנועדה לסייע לנגנים להקליט ולערוך יצירות מוסיקליות שונות באופן מדויק ואף להפיק תובנות במטרה לשפר את איכות הנגינה שלהם.
יתרה מזאת, קיימת האפשרות לחבר אוזניות בפסנתר ולנגן בשמחה בשעות הקטנות.

שימו לב כי בניגוד לפסנתר הכנף האקוסטי שנחשב לכלי נגינה יותר מורכב בשינוע ממקום למקום, פסנתר הכנף החשמלי הינו כלי נגינה נייד יחסית ונוח למעבר – כך שניתן להעמידו בכל מקום ולהזיזו בכל זמן! בנוסף, פסנתר כנף חשמלי דורש פחות תחזוקה, שכן אין צורך לכוונו כמו פסנתר אקוסטי.

בית הפסנתר – פסנתרי כנף חשמליים במחיר מנצח

מחפשים אחר פסנתר כנף חשמלי באיכות נהדרת ובמחיר הוגן? “בית הפסנתר”, העסק המשגשג בעל הותק של למעלה מ-60 שנים, גאה להעניק מבחר פסנתרי כנף החשמליים של המותגים הבינלאומיים המובילים תוך התחייבות לשירות מסור ומקצועי –  עד לבחירת דגם הפסנתר הכנף החשמלי שהכי מתאים לכם.

“בית הפסנתר” אשר נוסד על ידי רוברט ואריאלה גליק ז”ל (מנוהל כיום על ידי ירון גליק) הינו הכתובת עבור כל הנגנים, חובבים ומקצועיים כאחד, על מנת לזכות בפסנתר מנצח וכזה שיוכל לשרת אותם נאמנה למשך שנים ארוכות.
צפו במוצרים שלנו.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328