Search
Generic filters





ווטסאפ:
054-7484644

התקשרו עכשיו

צרו קשר

פסנתר חשמלי ימאהה

בשנים האחרונות אנו עדים לגל המתגבר של רכישה ונגינה על פסנתרים חשמליים, שהפכו לאחד מכלי הנגינה הנפוצים בקרב מוסיקאים בכל הגילאים – חובבנים ומקצוענים כאחד.
פסנתרים אלו ניחנים במגוון רחב של סאונדים ואפקטים המאפשרים לנגן לתת חופש לדמיון, ליהנות ולנגן מגוון סגנונות מוזיקה ועוד!
חלק מהפסנתרים החשמליים גם מסייעים לכם בתצוגה מדויקת של תווים ואקורדים, כוללים כמובן שליטה בגובה הצליל (Pitch), הקלטות ואפילו חיבורי Bluetooth ו-Wifi.
ישנם יתרונות רבים בנגינה על פסנתרים חשמליים – החל מחיסכון במקום (פסנתר חשמלי יותר קומפקטי ביחס לפסנתר אקוסטי), דרך עלות נמוכה יותר ביחס לפסנתרים ואי צורך בכיוונים והובלות בשל טבעו של כלי הנגינה.

בית הפסנתר – פסנתרים חשמליים זה אנחנו


מזה למעלה מ-60 שנה מהווה בית הפסנתר את אחד מספקי כלי הנגינה המובילים בישראל, הממלא את משאת נפשם של מגוון נגנים ומוסיקאים מכל קשת הגילים, הסגנונות והרמות.
העסק שנוסד בראשיתו על ידי רוברט ואריאלה גליק ז”ל (מנוהל כיום על ידי ירון גליק) חרת על דגלו מאז הקמתו מתן ייעוץ וליווי מוסיקלי, שתכליתו בסופו של יום מציאת כלי הנגינה הייעודי המותאם במלואו לאיכות וסוג הנגנים המעוניינים לרכוש אותו.

אנחנו מזמינים אתכם לעיין בקטגוריית הפסנתרים החשמליים שלנו, הזדמנות מצוינת להתעכב, בין היתר, על פסנתרים חשמליים של חברת ימאהה (Yamaha) אותם תוכלו לרכוש באופן מקוון ונוח, תוך התחייבות על משלוח מהיר עד הבית ואחריות מלאה למשך מספר שנים בגין כל תקלה שחלילה עלולה להיגרם לו.

ומה לגבי המחיר?
אצלנו בבית הפסנתר כל סוגי הפסנתרים החשמליים מוצעים במחירים השווים ביותר בשוק.
נשמח לעמוד לרשותכם עם שירות מסור עד לשביעות רצון מלאה.

כנסו לחנות שלנו.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות

הצהרת נגישות עסק

  1. חנייה נגישה
    קיימת גישה ישירה לחנות מהחנייה, ללא מעליות וללא מדרגות. נא ליצור קשר לפני הגעה לחנות.

  2. ניתן ליצור קשר:
    bet.hapsanter@gmail.com
    0543131328